Igår firade vi nyårsafton med min syster och hennes kille Magnus. Vi hade en trevlig gamenight. 


Carro, Kristoffer och Freja skulle också ha varit med men Freja vart sjuk. Så typiskt, Sofia har haft feber i veckan och nu var det tydligen Frejas tur. Sofia vart så ledsen stor grinade här hemma. Förstår det när hon hade sett fram emot att hennes kompis skulle komma och leka och sova över. 
Speciellt när Sofia inte har träffat några barn för hon har haft feber så det har varit en jätte tråkig ledighet för både mig och Sofia. 
Andreas gör en tokig grimars.

Magnus och Linda förbereder första spelet.

Sofia sitter i Lindas knä och äter nötter.

Sofia har en blomkrans i håret och jag är bredvid.

Andreas och jag på tolvslaget.

Puss på min älskling.

Magnus, Andreas,jag och Linda.

Jag och Linda.

Kommentera

Publiceras ej