Vi har hunnit sola, bada och byggt sandslott. Det har varit hur skönt som helst att ligga på stranden och njuta av värmen och solen. 

Det ända som är lite träligt är dom där maneterna som jag och Sofia tycker är lite otäcka. Kollar som en galning efter dom i vattnet. Har skräckupplevelse från när jag var liten och var i Skumeslöv ( tror det stavas så) , tror det var Thoms som kastade maneter på oss. 

Sofia sitter vid sandslottet och Andreas står i en grop.
Sofia står på stranden.
Andreas står mitt i sandgropen, runt om är det ett sandslott och massor av torn. Eller som Andreas säger så har han gjort Dalhalla.
Sofia och jag på stranden.
Sofia kör lite gympa på stranden.
Jag och Sofia bygger sandslott.
Jag har grävt ner Sofia i sanden. Hon ser glad ut.
Andreas ligger och solar och ser glad ut.
Sofia plaskar i havet.
Sofia är en nakenfis när hon tar sönder allt dom byggt.

Kommentera

Publiceras ej