Idag vad dagen med stort D! Äntligen så var vi på Dolly Style som Sofias tjatat och längtat efter. 

Sofias farmor trodde att det var jag som gillade Dolly style. Jag har tydligen haft inflytande förut på saker som hon har gillat, typ smurfarna. 
Men den här gången är jag helt oskyldig. Det är allt tack vare ipaden och barnkanalens app. Där hon kollade på allt som hade med Melodifestivalen att göra. 

Vi kom en halvtimme innan showen och köpte en t-shirt med Dolly style och en affisch med Dolly style. Sen stod jag och Sofia nästan längst fram vid scenen, bara ett barn framför oss och väntade i en halvtimme innan det var dax. Jag kände mig lite elak att stå där som vuxen men vad gör man inte för sitt barn som har en synskada. 
Sofia sjöng med till alla låtarna och sen var det dax för autograf skrivning. 
En super nöjd tjej tills hon kom på att hon hade glömt att bjuda Molly på sitt kalas. (Som är i december).

Dolly Style och Sofia.
Sofia får en "kram" av hennes favorit Molly.
Dolly Style dansar och sjunger på scenen.

Kommentera

Publiceras ej